Chudy - 23-11-2014 21:16:44

Cześć Pany ! :)
Może by tak zorganizować jakąś większą strzelanę ? Temat zakładam z dość dużym wyprzedzeniem by każdy mógł sobie na spokojnie przeczytać i jakoś czas zorganizować jeśli będzie miał taką opcję ;) A mi jak czas pozwoli to może wymyślę jakiś scenariusz ;P podaje jak na razie info podstawowe:

Miejsce imprezy: standardowo Panoszów
Godzina i data rozpoczęcia: 0900, 07.12.2014r

Po imprezie możliwy grill bądź ognicho ;)

Lista:

-> Chudy
-> Vaco
-> Pery
-> Jagoda
-> Seliga
-> Kluba
-> Miki
-> Wietnam
-> Artur
-> Patryk
-> Tomekan
-> Daro
-> Madzia
-> Grobule x2

suma: 15


Właśnie dostałem nietypowy telefon od...Mikołaja, przygotował nam co nie co

I
Dzień 7.12.2014r w odległej krainie zwanej Panoszowem, po święcie zwanym Mikołajkami, zmęczony Mikołaj po całonocnym rozwożeniu prezentów postanowił wrócić do swojego domu w Laponi by odpocząć i szykować już prezenty na przyszły rok, ale zanim to zrobi, musi dostać się do swoich reniferów których nie do końca pamięta gdzie zaparkował, przypuszcza że na tym obszarze (mapa), oczywiście za Mikołajem przyjechały też nieznośne gremliny, które nie znoszą święta Mikołaja oraz prezentów i chcą mu pokrzyżować plany podczas drogi powrotnej do swoich reniferów, święty oczywiście nie rusza się bez swojej straży przybocznej-małych chochlików-elfów, które z całej siły pragną powrotu Mikołaja do domu i zrobią wszystko by go bezpiecznie dotransportować do sań.

skład: pół na pół (Gremliny-Elfy)
charakter działania: ochrona vipa, postrzał vipa wiążę się z natychmiastową przegraną drużyny która go postrzeliła
Elfy: mają nie dopuścić do zabicia Mikołaja bądź jego uprowadzenia (po uprowadzeniu elfy mogą próbować go odbić)
Gremliny: nie chcą dopuścić do tego by Mikołaj bezpiecznie dotarł do swoich sań i odleciał, chcą go porwać i doprowadzić do swojej „nory” (zaznaczona na mapie)
Mikołaj: Pan odpowiednio ubrany, wyrusza z swojego sztabu tymczasowego (mapa) i próbuje dotrzeć do sań, jedną z trzech tras zaznaczonych na mapie, nie może się sam poruszać, musi go ktoś prowadzić dosłownie za „rączkę”
Maksymalny czas dotransportowania Mikołaja do sań, bądź przetrzymanie go w „norze” Gremlinów: 1h, jeśli po tym czasie Mikołaj znajduje się w polu (żadnej z baz) ogłaszany jest REMIS !

Respy: dla obu drużyn jednakowe, dostałeś-idziesz do wskazanego swojego respa, jeśli jesteś sam czekasz 3min a jeśli jest co najmniej 2 na respie wracacie do gry od razu (trzeba dojść do respa)

II
Mikołaj się zagubił…!!! Dwie ekipy chcą się do niego dostać i zarazić go dobrą (elfy) bądź złą (gremliny) energią, ta która zrobi to jako pierwsza „okupuje” mikołaja, tzn jest przy nim 4min(w odległości do 2m), druga drużyna może to przerwać i zacząć go przejmować-czasy nie kumulują się i po przerwaniu liczone są od początku ! Po oberwaniu idzie się na respy które są zaznaczone na mapie, 2min i powrót, bądź dopełnienie do 2 ludzi na respie
Po przejęciu Mikołaja przez daną drużynę, przechodzi na daną stronę, Mikołaj podczas przejmowania nie przemieszcza się i nie można go przenosić ,wtedy ekipa przegrana udaje się na pozycje obronne (budynek zaznaczony na mapie) i broni się przed drugą drużyną i Mikołajem, od tego czasu gra jest na jedno życie-dostaniesz, schodzisz na respa głównego (mapa)

czas przejęcia Mikołaja- BO
Czas obrony/ataku: 30min
Po rozgrywce-zamiana stron

III
Mikołaj potrzebuje pomocy w przetransportowaniu paczek. Jedna ekipa będzie przenosiła paczki, a druga nie będzie chciała im na to pozwolić. Paczka w drodze może być tylko JEDNA-można ją kitrać by przeciwnik nie mógł zobaczyć kto ją niesie, jeśli już padnie ta osoba to paczka zostaje tam gdzie dostał a sama idzie na respa (zaznaczone na mapie) paczkę może podjąć inny członek drużyny. Ekipa przeszkadzająca nie może zbliżać się do paczek na więcej jak 30m, bo emitują one energię której nie cierpi strona przeciwna, a jeśli ktoś się ewidentnie za bardzo się zbliży, zostaje uznaną za martwą i idzie na respa. Jeśli drużynie która ma zadanie przenieść paczki w określone miejsce i w określonym czasie wygrywa, zaś drużyna przeciwna wygrywa gdy paczki nie zostaną przeniesione w danym czasie na określone miejsce. Tylko drużyna przenosząca ma respy (tylko raz mogą się „wskrzesić”). Jakby wszyscy z drużyny przeszkadzających zginęli to Ci z przenoszącej dokańczają przenoszenie i wygrywają. Strefa buforowa-drużyna przeszkadzająca nie może się zbliżyć do miejsca przekazania paczek bardziej jak 30m (strefa zaznaczona na mapie)

Drużyna przenosząca: zaczyna z pkt na mapie i transportuje do pkt przeznaczenia (mapa), resp (zaznaczony na mapie, dla osób które jako pierwszy raz padły) jeśli na respie znajdą się 2 osoby, schodzą od razu, jeśli jest 1-czeka 3min. Paczkę od podjęcia z miejsca niesie tylko JEDNA osoba, nie można się zmieniać-chyba że noszący dostał, wtedy ją kładzie w tym miejscu)

Drużyna przeszkadzająca: ma jedno życie no i przeszkadza jak tylko potrafi jak dostanie, resp główny (mapa)

Czas rozgrywki: 1h

IV
Mikołaj pogubił prezenty !!! Na terenie rozlokowane są prezenty świętego Mikołaja, które zgubił jak już odlatywał (miejsca zaznaczone na mapie) Każda z drużyn (elfy i gremliny) pragną zdobyć tych prezentów jak najwięcej z możliwością odbicia ich od przeciwnika. Po zdobyciu prezentu, dana drużyna będzie musiała przetransportować je do swojej bazy (zaznaczone na mapie) gdzie nie można ich chować i muszą być dobrze widoczne w budynku by nie było problemu z znalezieniem ich. Jak poprzednio, gość niosący dostał-kładzie paczkę i idzie na respa
Resp-baza danej drużyny, czas respienia 3min, 2 ludzi na respie-wchodzą do gry od razu.

Czas rozgrywki: 1,5h

po każdym epizodzie zmiana stron

http://zapodaj.net/7f2b68487c467.png.html

Resp główny
Parking

przegrywanie kaset vhs łódz pakiet wellness Ciechocinek