Pojedyńczy Capture The Flag
Drużyny: zrównoważone Czas gry: do momentu zdobycia flagi bądź do osiągnięcia limitu czasowego Respawn: tak, X osób w respawnie (nie więcej jak połowa graczy w drużynie) > odliczanie zaczęte po przyjściu ostatniego gracza (nie więcej jak 5 min)> powrót do gry Zadanie: zaniesieni flagi do punktu respawna Zasady: 1. Drużyny zaczynają w równej odległości od flagi która stoi na widoku. 2. Na polu znajduje się jedna flaga bądź przedmiot który należy zdobyć 3. Gracz niosący flagę po trafieniu ustawia flagę tak aby była widoczna (najlepiej w pozycji pionowej) 4. Gracz niosący flagę nie może prowadzić ognia za pomocą broni długiej
Eskorta VIPa
Drużyny: w zależności od terenu + jedna drużyna wzbogacona o VIPa Czas gry: do momentu odbicia VIPa, odtransportowania go to punktu zbornego lub śmierci VIPa Respawn: brak Zadanie: Drużyna 1 - odtransportowanie VIPa do punktu zbornego Drużyna 2 - przejęcie VIPa Zasady: 1. VIP nie może zginąć 2. VIP nie może sam poruszać się po polu walki 3. VIP może mieć jedynie broń krótką z amunicją 2*ilość graczy drużyny przeciwnej 4. Kiedy VIP zginie uznawany jest remis
|